X

Zapisz się do naszego newslettera, a pierwszy skorzystasz z wyjątkowych ofert

[ -> Zapisz sie

Odbiór osobisty

Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym juka.pl można odebrać osobiście w Punktach Odbioru Osobistego. Odbiór Rezerwacji jest zawsze bezpłatny.

Wszystkie zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego są realizowane z zasobów magazynu głównego, odbierany towar jest zawsze oryginalnie zapakowany i pochodzi bezpośrednio z zasobów magazynowych. Sklep internetowy do realizacji Rezerwacji nie korzysta z zasobów znajdujących się w Punktach Odbioru Osobistego.

Gdzie mogę odebrać złożoną Rezerwację?

Towar można odebrać po złożeniu wcześniej Rezerwacji w sklepie internetowym lub telefonicznie:

- Białystok, ulica I Armii Wojska Polskiego 9 (magazyn 8, dawne magazyny HAVO), w tym punkcie realizowane są transakcje TAX FREE, (mapa)

- Kraków, osiedle Strusia 1a, (mapa)

- Kraków, ulica Makuszyńskiego 18, (mapa)

- Kraków, ulica Łokietka 14, (mapa)

Jakie dane są potrzebne do odebrania Rezerwacji z Punktu Odbiory Osobistego?

Aby odebrać osobiście Rezerwację należy podać imię oraz nazwisko oraz numer Rezerwacji. W celu weryfikacji danych pracownik Punktu Odbioru Osobistego może poprosić o okazanie dowodu tożsamości. Dane te są niezbędne w celu poprawnej weryfikacji osoby odbierającej Rezerwację oraz uniknięcia odbioru Rezerwacji przez inną osobę.

Odbiór Twojej Rezerwacji przez inną osobę.

Rezerwacja może zostać odebrana przez inną osobę na podstawie upoważnienia. Wzór upoważnienia znajduje się TUTAJ. Wystarczy że osoba odbierająca Rezerwacje przedstawi oświadczenie oraz poda dane osoby która złożyła Rezerwację. W celu weryfikacji danych osoby odbierającej pracownik Punktu Odbioru Osobistego może poprosić osobę odbierającą Rezerwację o okazanie dowodu tożsamości w celu weryfikacji danych.

Informacja o możliwości odbioru Rezerwacji.

Po dotarciu towaru z Rezerwacji do Punktu Odbioru Osobistego, wyślemy do Ciebie mail z informacją o możliwości odbioru. Zazwyczaj Rezerwacja jest gotowa do odbioru w ciągu 1 do 3 dni roboczych. Tylko po otrzymaniu maila można odebrać Rezerwację. Jeżeli w tym czasie nie otrzymają Państwo maila prosimy o kontakt.

Jak długo Rezerwacja oczekuje na odbiór?

Rezerwacja po dotarciu do Punktu Odbioru Osobistego będzie czekała na odbiór przez okres 7 dni. Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz odebrać Rezerwacji w tym terminie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Termin ważności Rezerwacji zostanie zmieniony na dogodny dla Ciebie.

Jak wygląda odbiór Rezerwacji?

W Punkcie Odbioru Osobistego należy podać imię, nazwisko oraz numer Rezerwacji. Pracownik Punktu Odbioru Osobistego zweryfikuje poprawność danych podanych podczas składania zamówienia. Następnie należy uregulować płatność w kasie (płatność tylko gotówką). Każdy klient otrzymuje rachunek imienny na podstawie podanych wcześniej danych. Po opłaceniu Rezerwacji zostanie wydany towar. Po odbiorze Rezerwacji proszę sprawdzić stan produktu pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Rezerwacja towarów, złożona za pośrednictwem strony internetowej, mailowo lub telefonicznie pod numerem (12) 383-34-39, nie stanowi oferty zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. W wyniku Rezerwacji towarów , za pośrednictwem sklepu internetowego Juka.pl, mailowo lub telefonicznie nie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w Punkcie Odbioru Osobistego.